vineri, 13 ianuarie 2012

Scrisoare de Plecare

Vise, vise am avut de mica
Si credeam în ele în fiecare clipa
Iar acum uite unde sunt, am o vârstă și știu
Știu mai multe, vrute și nevrute
Știu ca trebuie sa scriu o scrisoare de plecare
Pentru fiecare, exista o zi în care
Trebuie sa-ți iei rămas bun de la o viata, de la o casa
De la o iubire, de la mândrie și sa primești cu bratele deschise
Ce va veni sa fie
Mami, eu iți spun acum
Ca în curând voi pleca pe propriul meu drum
Si știu ca-mi va fi bine, tu ții la mine și asta e de-ajuns
Ai încredere, știu ce fac, o sa-l fac și pe dracu-n patru
Si ceva, ceva cu siguranță o s-ajung.
Știi mereu ca viata se va schimba
Vine o vreme în care totul depinde de logica ta
Nu poți spune nu, nu poți nega
Dorința aceea, de a fi cineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu